Αναγνώστες

Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012

"TOP 10"

Η φίλη μου η Δήμητρα μου ζήτησε να πάρω μέρος σ'ένα παιχνίδι.Το "top 10".Πρέπει να γράψω τα 10 πιο αγαπημένα μου.Σαν μικρό παιδί που είμαι......ας δοκιμάσω!

1)Αγαπημένο μου βιβλίο,που το διάβασα πρόσφατα,είναι "Η σφραγίδα του ρόδου".
2)Αγαπημένη πόλη είναι το Παρίσι, που πήγα το 2005.
3)Αγαπώ σχεδόν όλα τα γλυκά, πιο πολύ τη σοκολάτα και τα σιροπιαστά.
4)Δεν φοράω αρώματα και κολόνιες με έντονο άρωμα.Προτιμώ τις κρέμες σώματος που μοιάζουν πως μόλις βγήκες απ'το μπάνιο.
5)Λατρεύω τ'αθλητικά μου γιατί είναι άνετα,όμως σαν γυναίκα αγαπώ και τις γόβες μου.
6)Αγαπημένος προορισμός είναι η Αίγυπτος που επίσης πήγα το 2007.Άλλος πολιτισμός και άλλη κουλτούρα.
7)Αγαπώ πολύ όλα τα blog που παρακολουθώ,γι'αυτό άλλωστε και τα επέλεξα.Τώρα πρέπει να ξεχωρίσω ένα?μμμμ!!"Τα παιδικά χαμόγελα" γιατί με κάνουν να νοιώθω κι εγώ παιδί!
8)Αγαπημένη εκπομπή ή σίριαλ δεν έχω.Αν όταν ανοίξω την τηλεόραση έχει κάποιο δοκιμαντέρ καλώς.Αλλιώς βλέπω ότι με κάνει να γελώ.
9) Αγαπημένο μου φαγητό είναι τα ψάρια.Μπορώ να τα τρώω κάθε μέρα!!!
10)Αγαπημένη μου ανάρτηση είναι "όταν τα βαφτιστήρια πηγαίνουν στη νονά"γιατί πέρασα υπέροχα με τα παιδιά,μου άρεσε η ιστοριούλα που έγραψα και πήραμε και βραβείο!     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου