Αναγνώστες

Τρίτη 31 Μαΐου 2011

ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ

Πικ-νικ στην εξοχή.
Άναψε το κέφι.......και λίγος χορός.
Τα βαφτιστήρια επισκέφτηκαν τη νονά Άννα κι έφτιαξαν κουλουράκια.
Από τις ετοιμασίες για το παζάρι της "ΛΑΜΨΗΣ."
Πλέκω βραχιολάλια με τις μικρές μου φίλες.
                                                                     


αυτη την πετρα τη ζωγραφισα  για την κορη μου  
μια δεκαοχτουρα εκανε φωλια στην τεντα μου &  βγηκαν αυτα τα  πλασματακια


     το πρωτο μου πλεχτο σκουφακι με βελονακι εβαλα & τις χαντρουλες μου
                                                                 οι πετρες μου




                                             

                                εμπνευση απο τη θαλασσα γαλαζιο πετρες ξυλο
ο κορμος του φοινικα ειναι ισως  κομματι απο κοραλι που το βρηκα στην αμμο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου